brajen-ifk

Åsiktsbildande inlägg här under, tydligen :)
Jag är "vegetarian" (nöjd?) för att jag inte gillar ko och griskött helt enkelt. Det har ingenting att göra med hur djuren behandlas för då hade jag absolut inte ätit kyckling. Jag tycker inte om det, och så är det med det :)

Blev en runda på stan idag och sedan pluggade jag röven av mig, på balkongen, i soffan, i solen. How nice?
Samhällsprov om politik, sveriges styre och ja, allt annat där till imorgon. Känns helt okej men ändå jävligt svårt.

1a halvlek i Brajen-IFK matchen är avklarad och mållös. Tråkigt! Hoppas på vinst i alla fall, det skulle sitta fint.

Det är bra att ha en granne som jobbar på växjöbagarn ska jag säga, då får man gott bröd :) Så nu ska det käkas och pluggas lite till.
Fast det är ju criminal minds vid nio? Puuh, det blir tufft att hinna med. Men, skolan går före!
Får kolla på ett csi-avsnitt sen istället.

Utanför fönstret smälls det raketer, spelas fotboll, grillas, skriks och festas. Dem plugglösa dem kan!


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0