chelsea

Hade jag haft en pojkvän hade jag bönat och bett med både det ena och det andra, men främst med hundögon för att få en liten rottis. Världens finaste hund, verkligen!

Buy me one? :)





haha, hundögon? :):)

Postat av: Pontus

det va minsann en fin liten vovve :)

2009-04-11 @ 13:36:06
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: Chris

Jag har en ide... vad sägs om att vi löser dina problem i en smäll? Du får:

- Ett stycke pojkvän.

- Ett stycke Rottweiler.

Hehe ;)



Ang min blogg. Den är nog inte så intressant. Det är mest jag som skriver av mig om alla psychos jag träffat. Skriver mest när jag är pisst, eller deppad, så undvik den, hehe ;p Däremot får du gärna kasta in mig på din MSN. Jag kan va ganska kul till vardags, trots min dystra blogg ;))



[email protected]

2009-04-11 @ 16:10:30
URL: http://romulus.blogg.se/
Postat av: RobinB

Shit sööt hund sån skulle ja me vilja ha!!!!

2009-04-12 @ 18:53:44
Postat av: Stefan

Är det inte en liten "rottis" som äter och biter ihjäl småbarn + andra hundar när de blir lite äldre? Vad är det för fel på att ha en vanlig jävla katt nu förtiden? =) Mata den 1 gång om dagen, bara att lämna 5 kilos säcken på golvet. Sen behöver man inte rasta den heller...

2009-04-13 @ 16:35:57
URL: http://nogg.se/stevestiffler
Postat av: Anonym

Hej jag heter stefan och såg dig på match.com. jag skulle gärna vilja lära känna dig lite närmare du verkar vara en trevlig och glad tjej något jag letar efter hos en tjej. adda mig på msn om du vill lära känna mig vilket vore skoj kram. ps söt hund

2009-04-13 @ 17:54:37
Postat av: Jonas

Haha :P du hade sötare "hundögon" än hundarna själv har :P PS. Ska man ha en hund så ska de va en Rotti, och ang "Postat av: Stefan

Är det inte en liten "rottis" som äter och biter ihjäl småbarn + andra hundar när de blir lite äldre?

" Att hundarna gör så beror väldigt mycket på hur man uppfostrar hunde, dock har jag för mig att Rottisar är lite aggresivare än andra hundar, men det är inte så mycket vad jag vet, det går att träna bort vid ung ålder.

2009-04-15 @ 00:03:08
Postat av: Jonas

Haha :P du hade sötare "hundögon" än hundarna själv har :P PS. Ska man ha en hund så ska de va en Rotti, och ang "Postat av: Stefan

Är det inte en liten "rottis" som äter och biter ihjäl småbarn + andra hundar när de blir lite äldre?

" Att hundarna gör så beror väldigt mycket på hur man uppfostrar hunde, dock har jag för mig att Rottisar är lite aggresivare än andra hundar, men det är inte så mycket vad jag vet, det går att träna bort vid ung ålder.

2009-04-15 @ 00:04:44
Postat av: Jonas

Men! mongo grej då! Sorry för "bonus" kommentaren.

2009-04-15 @ 00:06:12
Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-15 @ 00:11:12
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Riddarsporres

har faktist en rottis..världens bäste..

2009-07-28 @ 13:27:07

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0