fredag

Prov idag dåjaa. Politik är inte min starka sida även om jag tycker det är intressant. Men jag tror faktiskt det gick bra, svarade på alla frågor sen vet jag ju inte hur utvecklade svaren var men jag satsar på de högre betygen i alla fall.

Efter skolan blev det stan en runda med elinor, emma och lite milkshake på det. Sen tog jag och elle bilen till samarkand och shoppade loss lite, eller jag i alla fall. Blev två klänningar till (3 igår), skor och lite smycken.

Så jävla fint väder! Synd bara att jag har eftermiddags/kvällssol. (läs: halva balkongen mellan 5 och 7)

Nej nu ska jag plocka upp det jag köpt, sola, städa och laga mat och njuta av att det är fredag.

Postat av: Mikki

yeyy bra att du ha hittat outfits tills imon! :D När åker du förresten?? ring mig imon!! <3

2009-04-24 @ 19:14:04
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0