järnkaminerna

Att sitta och plugga på balkongen i soffan och strålande solsken är inte fy skam. Det blev till och med så skönt att jag somnade. 

Det är nämligen så att jag köpte en extra soffa när jag flyttade in i denna lägenheten men den ställdes upp på vinden eftersom jag inte fick plats med den.
Men jag och peppe fick en snilleblixt att sätta ut den på balkongen. Riktigt skönt

Nu lagar jag kycklingpaj. Att döma utifrån alla andra gånger jag försökt laga någon seriös mat så kan jag räkna ut hur det slutar. Nej men det blir säkert bra. Nu börjar även without a trace, helt klart bästa serien efter csi.

På postkodmiljonären nyss så kom det en fråga om vad djurgårdens fans kallade sig, och snubben svarade änglarna. Haha, så jävla säker var han och sen när han fick reda på att det var fel så svarade han att han trodde att det fanns "två änglarna". Som det kan gå :)


Postat av: Daniel

snögging ;)

2009-04-19 @ 01:33:25

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0