målar

Ouff, jag är trött i armen. Har målat hela dagen så nu är hallen HELT klar och en vägg av 8 i vardagsrummet.

Bordet som jag köpte igår är i ek, men jag ville att det ska vara vitt, så det blev vitt. Med hjälp av väggfärg haha. Inte det smartaste kanske, men whatever, det täcker och det ser skapligt normalt ut så.

Nu väntar jag på peppe så vi kan grilla sen ska han hjälpa till med målningen så jag blir klar nån jävla gång. Så drygt att ha hälften av lägenheten målad och hälften inte, sen orkar jag aldrig ta tag i det så det är lika bra att göra så mycket som möjligt när man ändå är igång.

Ikväll lirar ifk mot häcken. Det blir nog en skapligt enkel match, men det vore synd att underskatta dem för då vet man aldrig hur det slutar.

Såå, målningen kallar! Tjingeling

Postat av: Mikki

så du målar din vägg iaf! haha JOHANNA DÅ!

2009-04-15 @ 22:09:07
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0