morot

Färgade ju håret igår och det blev skitsnyggt...


....om man gillar ORANGET!

Det där med att färga är verkligen inte min grej. Men efter några flaskor silverschampoo ser det faktiskt inte så pjåkigt ut :)

Fint väder idag va? Helt underbart. Cyklade nyss en runda runt växjösjön. Vet inte riktigt hur långt det är men tillräckligt långt för att jag skulle få ont i röva.

Nu ska jag duscha och sen ta mig in till stan för att jaa, ta mig en titt i affärerna och gå till banken. Sola luuuugnt guys

Postat av: Pontus

4,5 km runt hela, plus fram och tillbaka till campus ;)

2009-04-01 @ 17:51:32
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: Marcus

Härligt med en cyckeltur om vädret tillåter

2009-04-01 @ 18:24:03
Postat av: Felix

haha, såg dig på match.. du verkar vara ganska så trevlig:) lägg till mig på msn:)

2009-04-11 @ 17:01:38

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0