onsdag

Jag vetifan vad det är med mig, jag har minnesluckor så det smäller om det.

Varje kväll har jag varit ute och gått (har jag fått återberättat av min granne).

Varje natt vaknar jag runt halv tre tiden i sängen med kläder, jacka, smink och diverse andra grejer på mig och undrar vad det är som försigår.  Jag har ingen aning om det är dag eller natt och jag fattar verkligen ingenting. Vet verkligen inte vad det kan bero på.

Imorgon ska jag hämta en hund som jag ska passa till söndag. Funkar allt som det ska så behåller jag han.

Jag har inte så mycket tid att uppdatera nu för tiden. Vi tränar ganska mycket. Både gym, basket, fotboll, promenader och lite annat trevligt.

Imorgon är det valborg och vi är ett ganska stort gäng som ska grilla och sedan festa på tufvanängen. Därefter vetifasen vad som händer, men det löser sig!

Ikväll  var jag på studentpuben, sivans, tillsammans med min granne och hans kompisar. Det var kul och man träffade endel nya människor :) Neeej, nu ska jag sova. gooodnatt

Postat av: Christian

Chelsea <3

2009-04-30 @ 11:21:21
URL: http://christianh.blogg.se/
Postat av: Pontus

Basket Och fotboll? det va något nytt :)

2009-04-30 @ 15:02:52
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: Pontus

När kan jag komma och hämta dom? :)

2009-05-02 @ 09:18:54
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: Danne

Hej! ja heter danne och jag upptäckte dig på match.com och tyckte direkt att du verkar hur härlig och cool som helst.

Du verkar ha en väldigt härlig och rak personlighet och något som ja verkligen gillade var att du skrev att du lade ribban

högt och att det värsta som finns är när man nöjer sig. Finns ju en hel del exempel på folk som nöjer sig :p . men

nu är det ju så att vi bor ganska långt bort från varandra så ja förväntar väl mig inget av det här men ja tänkte

åtminståne säga att ja tycker att du verkar va helskön :) mitt namn på match är danne_887, fråga inte varför ja heter just så, försökte

få det till 88 eftersom ja är född då men på nå vis lyckades match ändra det till 887 :p jaja men om du skulle vilja skriva nåt så är det bara

att skicka mail till mig :)

2009-05-03 @ 17:05:38

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0