onsdag

Morsning korsning!

Jag lagar mat och har precis insett att det helt klart finns grejer jag är bättre på.
Det där med matlagning är mer som en "jag-är-tvungen-grej". Att leva i äkta studentanda med mackor, oboy och nudlar är inte riktigt min grej så jag lämnar över det till resten av campus som säkert sköter det utmärkt.

Dagen har bestått av träning, plugg, somnande på datorn, promenad, plugg, matlagning och snart en dusch för att sen ta ytterligare en promenad förbi sivans och kolla om det är nått röj.
De där promenaderna är rysligt viktiga då min godispåse från igår redan är slut. Det är verkligen illa, så jävla illa.

Nu lirar chelsea mot everton och jag tippar på att lampard fixar biffen i denna matchen med. Han är en kung på planen och blir bara bättre och bättre hela tiden.

"Det känns lite som att någon har tagit ut din hjärna och ersatt den med en gigantisk bajskorv"
- Kvarteret skatan, någon?

Just det, maten var det ja..



Postat av: Pontus

Hehe. om jag får kicken från jobbet ska ja starta utkörningsfirma och så ska ja laga mat åt dig, du måste ju äta riktigt om du ska in i lumpen och plugga till snut :)

2009-04-22 @ 22:15:27
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: Christian

We'll keep that blue flag flying high! :)

2009-04-29 @ 14:14:08
URL: http://christianh.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0