tisdag

Vaknade av ett sms, NYSS!
Riktigt illa. Hade psykologi mellan 8 och 11 imorse men det har jag missat nu.
En rejäl försovning med andra ord..

Haha jag gjorde en så jävla nasty grej igår. Hade rensat min fiskskål och då använde jag ett glas för att få upp fisken.
Det var bara det att hälften av glaset fortfarande var fyllt med fiskvatten när jag ställde det på diskbänken. Med guldfiskminnet jag har så hade jag efter en timme glömt bort att det var det glaset, så jag fyllde på lite vatten och klunkade.
Och fyfaaaan vad äckligt det var. Luktade verkligen fisk! Ysch. Fick massa klökningar och höll på att spy.
Men man lär sig av sina misstag ;)

Inget vidare väder idag så då kan man passa på att plugga.
Ska även åka till skatteverket eftersom jag inte har fått min deklarationsblankett. Danne hade inte heller fått den så det kanske inte är någon i detta huset som har det? Skumt.

Jajaa, sen ska vi bege oss till godishuset och sen raka vägen och köpa gymkort.

Ingen som vill hämta mig i halmstad på söndag för 500 spänn? pleeeease

OCH VET NI?  IDAG ÄR DET 24 SKOLDAGAR KVAR. det är heeelt sjukt


Postat av: Pontus

Fixar du bil så kan ja nog ordna det :) Dricka fiskvatten??? Johanna du är ingen fisk väl? :P men man vet ju aldrig med dig ;) in a god way :P

2009-04-21 @ 12:29:17
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: Mikael

Jag Skulle kunna hämta dej!? Här har du mitt nummer: 0768-666799 ,. Hör av dej i så fall... =)

2009-04-22 @ 10:08:26
Postat av: dani

när tar ni studenten?

2009-04-23 @ 09:23:04
URL: http://dddang.blogspot.com
Postat av: David

Hej,

såg dig på match och ville bara säga att du är sagolikt söt alltså! :) Tyvärr e du ju inte medlem så jaaaa, det går inte o skriva. Men jag heter Dejjvidd och vill du skriva lite med mig så ser du ju min mail. :D

Kram!

2009-05-05 @ 16:27:41

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0