torsdag/fredag?

Strååålande väder, how nice?

Jag ska dra på mig lite kläder och cykla till jobbet för att säga att jag har bytt kontonummer sen blir det möjligtvis en runda i stan. Eller är det röd dag idag? Då kanske det är stängt? Förvirrad? Njeee (JO)
Jag vet knappt vilken dag det är.

Grannarna ovanför håller på och bankar och dånar utan att ta hänsyn till att folk (jag) faktiskt sover vid denna tiden. Eller ja, jag sov för en timme sen, tills bankandet blev för outhärdligt och jag tvingade mig upp.

Förövrigt simmar nu Terry upp & ner igen och han är nog på väg att dö. Lillelille fisken.. :(

Just det, jag lyckades visst utlova lite bilder från förra helgens bravader och dem är på gång nu. Ska jag bara ta tag i det och lägga in dem här med. Satsar nog på ett bildinlägg lite senare innan janni kommer.


Ut och sola med er nu - datanördar!
puzz


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0