skolan

Första heldagen i skolan på huuur länge som helst, eller ja, 4 veckor typ.
Vi har religion i 3 timmar och efter det är det mediaproduktion lika länge. Därefter ska jag cykla hem och plugga (sola).

Målningen igår blev gööörbra! haha. Nej men det blev faktiskt bra och jag är nöjd. Allting ser mycket bättre ut nu!
Dock har jag 5 väggar kvar men det fixar jag imorgon. Blir inget festande i helgen eftersom jag ska jobba både lördag, söndag. Börjar i och för sig inte förrän 10 men efter förra veckans festande blir det nog lugnt ett tag. Ska passa på att plugga och måla lite.

Nej nu ska jag plugga lite religion och jesus och allt annat som hör kristendomen till.
Funderar på att konvertera till judendomen, hade varit lagom kul faktiskt.

På lunchen ska vi hämta studengrejerna, äntligen! Idag är det även studentfest men med den sjuktligt dåliga kommunikationen på denna skola så fick vi reda på det idag, dåligt!

Postat av: Pontus

Bra initiativ med den vita helgen där vännen ;) kan kanske behövas :P vad vet jag :)

2009-04-16 @ 17:18:14
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0