the blues

Jag är en dålig bloggare, jag vet!
Men vem har tid att sitta vid datorn när det är så fint väder? Och vem har tid att sitta vid datorn när man bor på campus?!

Dagarna här består av grillning, öldrickande och solning om vart annat. Och jag klagar inte, inte det minsta. Jag trivs som fan.

Ommålningen av min lägenhet börjar ta sig och imorgon får jag hjälp av min granne peppe. Han gick med på det på ett vilkor, att jag fixar mat framåt kvällen. Tur för honom att han ännu inte hunnit uppleva vilken hemsk kock jag är :)

Helgen har bestått av ovanstående campusliv + lite extra öl och lite lagerlunden, sports och harrys.
Igår fick jag besök av mamma och Linnéa som ville ha tjejkväll med film, mat, dip och lite annat mys. Dem stannade till idag och det blev en runda på stan och lite så.

Ikväll fick jag och elinor ett ryck att köra till braås (av alla hålor) och köpa ett soffbord till mig. Väl hemma behövde vi lite bärhjälp och vad passar då bättre än några riktiga karlar från lägenheten ovanför?
Därefter blev det vin och lite fest hemma hos peppe med ett tiotal andra och nu sitter jag här, mätt och och trött men ett soffbord rikare.

OCH VET NI? VILKA HAR TAGIT SIG VIDARE I CHAMPIONS LEAUGE OM INTE CHELSEA?! Den lyckan alltså. praise the lord, typ!
4-4 mot liverfool och räknat med förra mötet blir det alltså vinst. Barca nästa, och vem vet hur det slutar där. Dem är starka, men inte lika starka som VÄRLDENS BÄSTA CHELSEA!

we will keep the blue flag flying high

Kul att se många nya läsare även om jag inte uppdaterar allt för ofta nu när vädret för en gångs skull håller måttet.

På lördag väntar förövrigt ett möte mot arsenal som inte lär bli alltför spännande.

Här får ni en snyggingbild på världens bästa frank lampard och mig själv :) mjaaau





Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0