årh

Åh gud, det fattades ju bara att dem började maila från paradise hotel.

"....vill gärna träffa dig omgående, ring mig så gör vi upp en tid. Bästa hälsningar Matilda Johansson Mastiff Production"

Sammanlagt har hon nu ringt 6 gånger och så detta mailet då.

Det känns som det har gått lite överstyr nu faktiskt
LÄMNA MIG I FRED!

Postat av: Riddarsporres

hello igen-tycker nog bara att du ska svara på mailet, med ett vänligt men bestämt nej.



Klart att de hoppas att de ska få med en sån kalastjej som dig, därför tjatar dom!!



Hoppas allt är väl annars!?



=0)



/H

2009-08-06 @ 23:28:57
Postat av: johanna

Hejhej!

Ja, men jag har ju sagt nej till henne i telefon två gånger innan. Jag orkar inte lägga mer tid på det.



Med mig är det bra ja :) själv?

2009-08-07 @ 01:24:55
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: Riddarsporres

Bara kanon.min sista semestervecka..konferans nästa vecka i båstad..Min pojk nannar sött-vi har varit på stranden hela dan-full fart!!



Ska opp o sova en stund innan off ändras till on..skrattar..natti



=0)



/H

2009-08-07 @ 02:34:24
Postat av: Anonym

de är visst 2 tjejer i växjö som blivit erbjudna till paradise-intervjun då

2009-08-10 @ 15:20:10
Postat av: johanna

Ser man på!

2009-08-11 @ 22:58:38

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0