fredag

PUST.
pust.


Hemma efter stängning och sinnessjukt trött. Så trött att jag blev övertalad till en öl hos grannen, utan att protestera. Det ni.

Sängen känns väldigt nära till hands nu faktiskt. Imorgon ska jag sova till minst 12, MINST!

Nighty

Postat av: Emil

Tjena, såg dig på match.com och tyckte verkligen att du såg riktigt bra ut på de bilderna du lagt upp...

Om du känner för att kontakta mig kan du alltid ta min msn/e-post som står ovan;).

Genom din fakta förstås ja att du är väldig sportintresserad??

Själv kan ja faktiskt berätta att ja också funderar på polis, har ett år kvar på gymnasiet men sen får vi se, polis verkar vara ett tufft men samtidigt väldigt inspirerande och roligt yrke:P...



Hoppas vi kan höras av... mvh Emil (Östgöte)

2009-08-08 @ 16:44:52
Postat av: Anonym

godnatt sötjohanna

2009-08-09 @ 04:10:29
Postat av: Anders

Såg dej på match... så har du tråkigt i höst i växjö tycker ja du kan kontakta mej så kan ja ju bjuda på en rundtur vid "polisskolan" ;)

2009-08-16 @ 21:06:06
Postat av: ola

Jag vill också ha sköna grannar :/ Iofs har jag excentriska whiskeylovers runt hörnet. Fuuuuck på att aldrig kunna sitta utomhus utan att de ska komma! Eller titta på en när man solar, brr.

2009-08-17 @ 22:52:40
Postat av: Mikki

Uppdatera mig!



miss you <3

2009-08-19 @ 13:42:47
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: johanna

Whiskey med ja! Vilken höjdare ;)

2009-08-19 @ 13:46:07
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0