lördag

Förlåt för dålig uppdatering. Men nu kände jag att det var dags att dela med mig av mina fritidssysslor. Ni MÅSTE bara se denna filmen. Det kan vara det sjukaste, äckligaste och roligaste jag sett på mycket länge.

http://www.break.com/index/two-girls-one-cyst.html


Jag undrar hur många gånger kameratjejen säger "ooooh my gooood" under dem 4 minuterna.

"Does it feel good? Like a relief?" Doh

Förövrigt jobbar jag rätt mycket, speciellt kvällar och nätter. Och snart ska jag börja plugga, bara tanken på det får mig att vilja spy, eller somna.
Alla dessa mail jag får om datum, tid, inloggningsuppgifter, scheman osv. markeras som skäppost efter att jag fort ögnat igenom dem. Måste snart ta tag i det och läsa igenom allt på riktigt, leta upp salen, kolla tiden och göra mig redo helt enkelt. Socialpsykologi blev det förresten, för er som inte hängde med i svängarna.

Denna helgen blev ju inte så mycket helg. Har jobbat till ca halv 2 varje kväll och när man sedan kommer ut i den friska luften säger det "kaaatching" och ögonen är lika stor som ett par jordglobar = omöjligt att sova.

Nu ska jag inte trötta ut er mer utan krypa ner i sängen och kolla på csi.
Oh, måste nog skörda mitt ris och mjölka kossan på farmville först ja, måste ju få lite klirr i kassan så jag kan utöka min farm ytterligare imorgon.


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0