måndag

Dagen till ära sov jag länge. Grymt länge och ja, alldeles för länge. Närmare bestämt till 3. Inte helt okey.
Låg och läste en stund men kom på att jag hade tvättid, en timme till! Oerhört stabilt.
Tur att peppe hade efter mig så jag kunde låna två timmar av honom. Vi drog och handlade och satt sedan och kollade på alla studenter som nollas idag. Jag vill med!

Nu har jag städat lite, diskat och plockat in tvätten från balkongen. Luktar rengöringsmedel i hela lägenheten haha.
Måste döda alla bananflugor som invaderat mig. Det får bli kvällens projekt.

Har lovat att baka äppelmuffins så det ska jag göra nu.
Sen ska dem avnjutas på balkongen tillsammans med en jordgubbssmoothie. Mm

Blir nog en promenad runt campus med min kära granne efter det och sen får vi se hur kvällen artar sig.

Vuxenpoäng till mig som har planterat idag! Det ni!
(Om det räknas som plantering när man köper en blomma och sätter ner i en kruka?)


See ya!


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0