måndag

Antar att min blogg har dött, igen.

Utgång i fredags och emmabodafestivalen i lördags. MERVEILLEUX!

Efter några glas vin så började stämningen bli på topp! Och ju mer drickan flödade desto bättre blev det. Och på toppen av allt så var vädret på vår sida, ja det var en bra kombination.

Nackdelarna var dock alla myggor, inte nådigt! Halvt uppäten nu förfasen. Kliar like hell!
Dessutom var det sjukt kallt på natten så jag gick och värmde mig i langos vagnen hoho. Annars var allt mumma.

Något annat som kan vara utav intresse? Njee.

På paradise hotel-fronten är det lugnt. Jag "skulle" ju träffat alla deltagarna i helgen men jag avstod det. Främst för att hela grejen med ph är sjukt patetiskt. Däremot robinson hade jag nog inte tackat nej till. Nu blir det duschen och sen somna till en film.
Goodnight lovers


emmabuuuda
första bilden ni får se på mig när jag är brunett. dem andra har ju varit oldschool serrni


Postat av: Anonym

gnatt

2009-08-03 @ 23:59:15
Postat av: Anonym

nattinatt sötis

2009-08-04 @ 00:29:01
Postat av: Joakim.

sv: du kan ju alltid skriva in mitt namn ;) och nej, äger ingen tatuering, tycker att man ska behålla kroppen som den är, fin och omärkt!

2009-08-04 @ 01:04:17
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: louise

åh, alltid lika toksöt är du!

2009-08-05 @ 10:30:45
URL: http://louuuuise.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0