onsdag

Hur kommer det sig att mat alltid är som godast på natten? (Inte för att det någon gång är mindre gott, men ändå)

Och godis är ju utan tvekan godast på morgonen. Right?

Mitt hår blev faktiskt bra, för en gångs skull. Inte megastor skillnad, men ändå till det bättre. Några nyanser mörkare och med lite röd ton istället för grön. Ni killar som läser är väl kanske inte riktigt insatta i det där med kalla och mjuka toner men jaja.

Skulle kollat på the curious case of benjamin button men nerladdningen strular. Får väl se I hate valentines day istället.

Mindre bra att det regnar.. Hoppas det slutar lagom tills jag ska cykla till jobbet.

Någon som vill se nya beck på bio i veckan? eller nästa vecka?

Godnatt gott folk


Mindre charmig bild på Peter Haber

Postat av: Micke

Ja jag vill se den :) Å sen vill jag se Baksmällan!

2009-09-01 @ 20:03:12

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0