söndag?

Hallihallå!

Kom hem för en stund sen och har nyss skördat dagens ris och pumpor på farmville samt planterat nya super berries.
Ska nog köpa en rosa traktor när jag får råd. Bara för att. Egentligen hatar jag rosa.

Och idag fick jag reda på att det är två veckor tills jag ska ha mitt första chefspass. TVÅ VECKOR?! Det är ju galet.
Hur kommer det gå liksom?
Blir nervös när jag tänker på det.

Ledig imorgon - sjukt skönt!
Måste nog städa lite. Och träna. Och kanske sova ganska länge, eller väldigt länge.

Igår natt såg jag en svensk film, i skuggan av värmen. Hade inga som helst förhoppningar om att den skulle vara bra men jag blev faktistk överraskad. De enda svenska filmerna jag ser i vanliga fall är beck, wallander och hata göteborg.

I skuggan av värmen var väldigt gripande och man blev rörd över hur mycker han faktiskt gav upp och offrade för att få henne på fötter igen. Handlar nämligen om en knarkande väktare som träffar en polis och kärlek uppstår.
Knarket tar dock över hennes liv och hon blir kickad från jobbet, återgår till sina gamla pundarpolare och hamnar på stockolms central. Han offrar allting och försöker få henne ren från droger och ja, vafan. Jag är skitdålig på att förklara, men den är faktiskt sevärd.

Nu ska jag dricka smoothie och äta macka, sen leta upp en film att somna till. Godnatt Sverige

Har förövrigt tappat räkningen helt på vilken dag, datum och vecka det är. Blir det så när man jobbat natt eller?



Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0