tisdag

Borde sova, ja, det borde jag. Eller så gör jag det när jag blir gammal och njuter lite av lugnet.

Sitter i soffan och målar tånaglarna, läser scheman (kollar vilka stackare som behöver jobba med mig på första chefspasset) och tar det allmänt lugnt. Det behövs ibland.

Äppelmuffinsen blev väl, ptja, inte rikigt som förväntat. Ätbara, men ack så långt ifrån lyckade.

Jag tror jag har bestämt mig för att färga håret några nyanser mörkare imorgon. Just nu är det i en ljusbrun, urtvättad, mellanfärg som inte alls är fin. Valet stod mellan att göra ljusa slingor eller färga mörkare och ja, jag verkar ju ha bestämt mig.

Om man skulle lägga sig och läsa lite kanske. Ja, det låter rätt bra.
Goodnight lovers


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0