tisdag

Dagen till ära har bestått av jobb och sömn ungefär. Jobbade till halv 4 men satt kvar och käkade med jenna till ja, minst halv 5 i alla fall.
Jenna som för övrigt klarade uppskrivningen idag, stort jävla grattis!

Somnade direkt när jag kom hem och vaknade halv 9, inte okey. Kommer aaaldrig kunna somna ikväll.

Har inte denna sommarn gått ALLDELES för fort? Vad har jag gjort liksom? Jobbat, varit i halmstad, sweden rock, emmaboda och? JOBBAT? Jag blir deprimerad.
Visst har det varit många underbara dagar med vänner, vin och så vidare men jag tycker knappt det känns att sommaren har börjat. Vädret är ju bara kaaaos. Usch

Och snart börjar jag plugga. Vad tänkte jag med? Plugga? Det är ju det enda jag har gjort i 13 år. Och nu har jag valt att fortsätta med det. Uscuschusch. Nu blir jag verkligen deprimerad.

Ledig i 2 dagar nu dock, det är ju i alla fall något positivt.


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0