bilder

Sitter på mamma & pappas dator som är FYLLD med massa gamla bilder på mig och mina kompisar. Riktigt gamla och många av dem är faktiskt avskyvärda.
Men mitt hår, mitt hår var helt..drömlikt! Helt magiskt, långt, tjockt och glänsande.
Jag har verkligen miljoner bilder här. Och imorgon ska jag sno med mig ett usb-minne med allihopa.

Här kommer ett urval av de mildaste:

Cool_tjej_14

Jag och Philip Törner i unga dar

HÅRET!!!


Prag var det ja!


Jag och jens

Midsommar i Karlskrona med Jenny, -06

Som jag garvade när jag såg denna! Men än en gång: håret!

Valborg hos Lundbergarna efter en mindre lyckad vistelse i Ryd

Inför Silverdalen. Hanne, Ulle, Emilia, jag, Jeanette och Emma

Jenny, Danne från Snook och jag

Jag undrar vad som cirkulerade i våra hjärnor där. Men kul hade vi, alltid




Jag och Vicky


Malmöfestivalen

 

Och det är verkligen OKEJ att skratta. Men det finns sååå många värre bilder, jag lovar.


Postat av: Jarlen

såg en bild från k-krona. bruka du va där nånting alls?

2009-08-30 @ 16:20:00
Postat av: Johanna

Ja det händer. Släkten är alltid där på midsommar och så. Du då?

2009-08-31 @ 02:29:33
Postat av: Mikki

haha omg vilka gamla bilder men fan va schhnygg du e!

2009-08-31 @ 10:22:19
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: Pontus

Det måste ju finnas en plats för baldersbilden ;)

2009-09-03 @ 12:32:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0