göttkött

Hej alla vänner och alla som jag inte känner!

Jag är sjuk. Inte sjuksjuk, men sjuk.
I alla fall tillräckligt sjuk för att tro att jag blir bättre av att köpa en friscus-juice och knapra c-vitaminer.
Förutom det har det bivit lite julmust, såklart. Och mycket sister hazel. Då mår man bra i själen!

Min dator har gått i pension, eller helt enkelt dött. Jag vet inte vilket. Den vägrar starta och det är inte bra.
Så nu har jag fått låna min grannes lilla, lilla, bloggdator. Knapparna är jättejättesmå, och skärmen ska vi inte ens prata om. Jeeesus.
Men det finns cam, och det är ju i alla fall något :)

Så, mina damer och herrar, här kommer ett par bilder på en sjuk och jävigt sliten johanna.
Den nakna (och jävligt osminkade) sanningen, kan man säga.



Postat av: Mikki

SJUKT snygg med andra ord ;)

2009-12-16 @ 19:37:51
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: Jocke Lindskog

Hej Johnna!



Vi finner dig som en passande fotomodell till ett väl arrangerat musikprojekt i Stockholm. Är du intresserad så hör gärna av dig till oss för mer information!



Mvh Jocke Lindskog



[email protected]

2009-12-17 @ 21:23:11

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0