update

Jaa, det var ju inte igår!

Vintern har tryckt sig på vilket betyder att det snart är julafton, nyårsafton och sedan le grande finale - inryckning!

Lätt att längta nu men när det väl gäller kommer antagligen längtan utbytas mot en slags hatkärlek.

Jag gillar inte julen och jag gillar inte kyla, men det är bara att tacka och ta emot för klimatändringarna. För visst har vi väl hellre det som nu än slask året runt?
I vilket fall som helst är det första julen jag inte bor hemma = JAG måste fixa all julstämning själv. Två stjärnor är vad som finns uppe just nu och mycket mer lär det inte bli. Julen kommer ändå inte spenderas i en lägenhet på campus.
Lussebullar har bakats, av MIG! Och det, mina vänner, är värt ett kryss i taket.
Kungsörnens färdiga lussebullspaket är perfekt för sådan som mig, (som är dömda att misslyckas så fort man tar ett kliv in i köket). Resultatet blev väl inte speciellt häpnadsväckande dock. Mer som en stor, gul, stenkaka..

Mycket liv på helgerna har det inte blivit den sista tiden. Jag kommer inte ens ihåg sist jag var ute. Vilket är bra på sätt! Har inte känt något stort behov av att slösa hjärnceller..

Nu ska jag runda av innan det blir en hel bok. Får se när nästa uppdatering kommer :) Ska dock försöka skriva varje dag när jag väl har ryckt in. Så alla nära och kära ska få se vad jag plågas med! Kommer bli mycket blod, svett & tårar.

Postat av: Alé

Du har "dips" på bild nummer 2 :D..

Hur fan hitta du min blogg?

Glömt bort att jag hade en!

2009-12-06 @ 12:49:54
URL: http://skivvadost.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0