032

EN SJUK GREJ:

En kille vid namn Daniel skrev till mig på msn runt 12 ikväll. Jag hade i princip ingen aning om vem det var så jag frågade vart han bodde osv. Visade sig att han pluggade i växjö så jag frågade därför om han bodde på campus, och ja det gjorde han.
Sen frågade han vart på campus jag bodde och jag försökte beskriva att det var vid polishögskolan. Jo, det var ju där han också bodde. Frågade vilket nummer, och det var ju 18. Frågade om det var a, b eller c vilket jag också svarade på.
Nu kommer det sjuka. VI BOR I SAMMA HUS! Han bor precis våningen över mig. Hur sjukt är inte det då?
Och hur höga är oddsen liksom?

Så jag gick upp och hälsade på och han var trevlig så vi kollade på film. Kul att lära känna dem som bor här.

Rätt sjukt att av alla ställen i hela Sverige (visste ju som sagt inte att han bodde i växjö, eller småland över huvud taget) så bor han precis ovanför mig! Ja, det är nog inte ofta sånt händer alltså.

Så nu har jag en ny granne att vålgästa när jag har tråkigt! Dock tror jag att han kommer ringa på min dörr tills jag kommer och öppnar imorn på morgonen eftersom han har tvättid vid 10. Jag tänker inte öppna, jag behöver sova!

Postat av: Anonym

hahah fan va sick

2009-02-20 @ 03:24:59

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0