ännu mer jobb

Haha, alltså det här är verkligen helt sjukt! Nu ringde det ett jobb till och jag börjar fundera på hur många jag har sökt. Helt galet. Detta är i alla fall ett resguidejobb i sommar. Man följer med på olika bussar runt om i europa och det hade varit grymt lärorikt och en bra erfarenhet. Får jag det så tar jag det, ingen tvekan!

Nu har jag 3 olika anställningsintervjuer inbokade, en avklarad, och två är samma dag, samma tid. Måste höra av mig till någon av dom och byta tid. Men det här ser ju faktiskt riktigt lovande ut för en gångs skull!

Haha så sjukt komiskt bara. Ajaa, nu ska jag försöka laga något att äta annars finns det ju en finfin pizzeria 10 m från porten.

Postat av: Pontus

Fan va kul för dig :) du kan ju alltid göra kladdkaka för det är du en riktig baddare på :)

2009-02-02 @ 20:03:34
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha ja då lär dom ju anställa mig på direkten! Dock smakade du aldrig den färdiga produkten, den var muuums :)

2009-02-02 @ 20:56:05
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0