fotboll + mat = <3

Idag vaknade jag med ett leende på läpparna då jag påminde mig själv om vinsten igår. Jag tror jag kan leva länge på den. Och ännu lite längre när jag leker med tanken om att kanske få möta liverpool. Det hade varit ultimatumens ultimatum och det hade inte kunnat sluta med något annat än vinst. Att jag gillar provosera? Nesch..

Idag var det även 2 år sedan jag skapade min bilddagbok. Knappt nämnvärt utan istället borde denna dagen firas med att ta bort skiten, eller gräva ner huvudet i sanden..

Snart drar allsvenskan igång och öppningsmatchen mot helsingborg kan bli riktigt intressant. Vi ska i alla fall ta tåget dit och fira vinsten med att gå ut på kvällen. Resten lämnar jag åt ödet.. Vi har gått hand i hand nu ett par år och han har svikit mig rejält en handfull gånger men kompenserat med något ännu bättre. Och nu mår jag bra, riktigt bra! (Även om det känns som att jag kommer gå in i väggen vilken dag som helst om jag fortsätter i detta tempot.) MEN: Det som inte dödar mig gör mig bara starkare.
Ödet jaa, det är fina grejer.

Det är mat också. Fina grejer alltså. Så jag tror jag äter lite

fotboll + mat = <3 (och lite kim christensen på det)



Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0