fredag

Jag äter mat när den är som bäst - på natten.

Idag har jag varit hos mamma och pappa och det var mysigt, riktigt mysigt. Sedan åkte jag tillbaka till stan med min guldfiskskål. Kände mig som Lina i festival som bär sin fiskskål vart hon än ska. Det blev många blickar och några "vart har du fisken?" Men idioter, hade jag haft fisken i skålen hade den varit lika kall som en nedfryst fiskpinne.

Elle mötte mig på stan och vi tog bussen hem till mig för att göra oss iordning och sedan ta bussen tillbaka till stan. Dock blev det lite fel och vi hamnade ute i skogen. Så, istället för att det skulle ta 5-10 min till stan så tog det nu 40! Jaaja, på pause var det i alla fall kul. Jag var nästan nykter och det är bra för jag hade kul ändå!

Efter pause blev det mc donalds för att sedan bege oss mot efterfesten hos Linn. Men jag och Anton insåg vad klockan var och gick med raska steg till stationen för att inte missa våra sista bussar hem. Såå, jag tog teleborgsbussen och han hovshaga. Väl på teleborgs centrum insåg jag att det var en bit att gå så då träffade jag en människa som hade beställt taxi så dom skjutsade hem mig. Thaaanks mate.

Nu ska jag nog faktiskt sova för jag har tvättid imorgon kl 1. Elinor ska till malmö och ha skitkul :)

Ikväll träffade jag även två forna klasskompisar. Joel, som jag inte har sett sen vi gick i 3an och var typ 10 år. Och sedan Tamlin som jag förvisso gick första halvåret i gymnasiet med men vi kände knappt igen varandra ändå. Dom sover iaf hos elle nu (: ohoooo

Nej nu är jag tråkig, och trött! framförallt trött, och lite hungrig. puss


På studentfesten ska jag vara lejon, det kommer nog bli succé


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0