friday night

Ikväll var en grymt rolig kväll! Egentligen fattar jag inte varför jag skriver nu, för jag ska äta och sen sova. Äta måste man göra på natten och allra, allra mest efter en utekväll.

Det var vin, prat, adam, skratt och popcorn. Det var avslappnat och jag hade kul! Efter det blev det lagerlunden för att möta upp mikaela med mera. Vi satt där en stund, eller närmare bestämt till 1 då det stängde. Efter det gick vi till grace med varsin fribiljett vilket vi kan tacka mickis för :) Väl inne på grace blev det nostalgidanser, bugg, öl och en massa folk som förgyllde kvällen.

Helt otippat och spontant, vilket gör det som roligast! Nu ska jag äta och sedan sova. Godnatt cutiepies

Förresten, denna gången hade jag kameran med mig men jag orkade inte fota.
Men jag tror inte ni dör för det va?

Postat av: fanboy #1

syyyyynd att du hejjar på chelsea bara =(

2009-02-21 @ 03:37:58
Postat av: johanna

hela jag är chelsea, resten får man bara på köpet!

vem är min fanboy? :)

2009-02-21 @ 04:17:32
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0