friday the 13th

Fredagen den 13e. Ingen har väl missat antar jag (:

Jag har nästan precis vaknat och läser min mamma detta kommer hon bli rasande för jag ska städa och göra massa annat idag. För klockan 2 kommer mamma och pappa och då är det flytt som gäller!

Igår kollade jag på The oxford murders. En johanna film, en tänkarfilm och en mattefilm. Okeeej, det där med matte är väl kanske inte så johannigt men det var mycket tänkande i alla fall och jag rekomenderar den! Elijah Wood är så sjukt lik någon jag känner, men jag har glömt vem..
Efter det kollade jag på världens minsta kroppsbyggare. Och han var liten! Vägde inte ens 10 kg och var drygt en meter har jag för mig. 20 bast från indien. Först skrattade jag när jag såg honom men sen när han öppnade munnen då gick det verkligen inte hålla sig haha, så sjukt pipig röst! Haha det var roligt




Följ min blogg med bloglovin


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0