god morgon

Idag vaknade jag och elle till nordman. Jag blev sjukt paff och fattade ingenting.
För igår låg vi i sängen och kollade på film och lyssnade på nordman genom spotify. Och sen dog internet, vilket vill säga att nordman blev tyst. Sen imorse runt 5 funkade internet igen och nordman började spelas för fulla muggar. Haha då hade även min dator hängt sig så det tog skitlång tid att stänga av det. Men det var rätt komiskt ändå.

Snart kommer mamma och pappa sen ikväll ska jag, elle och jenna gymma.
Dom ska hjälpa mig att sätta upp en lampa, handla och lite sånt.

Igår lagade jag skitgod mat, faktiskt. Det kan ha varit första gången jag lyckades. Kyckling, pommes och bearnaisesås. Det var mums.

Och ni som ringde nyss på "min" annons på nån jävla honda. Har ni inget bättre för er? :)

Postat av: Victor

vadå för jäkla annons? :o

2009-02-03 @ 12:05:23
URL: http://vaxjostad.blogg.se/
Postat av: johanna

jag vet inte, jag har ingen annons och definitivt ingen honda (: men det var några småkillar som försökte roa sig på bästa sätt.

2009-02-03 @ 12:36:37
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: elipårn

awsinawni snuttan ;D lidl snart då ;D HAHA

2009-02-03 @ 13:17:38

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0