gud?

Jag tror verkligen det finns någon högre makt som inte vill att jag ska kunna laga mat, helt otroligt att jag aldrig lyckas.

Idag skulle jag göra pannkakor och när jag står vid kylskåpet hör jag ett PANG! trodde bara det var något som ramlat ner så jag brydde mig inte så mycket. men sedan kollar jag igen och ser hur det ryker från elvispen. Plus att det började lukta jääävligt illa. Så jag ringde pappa som sa att jag skulle dra ut sladden och inte gå nära den. Men efter ett tag slängde jag ut den på balkongen så nu ligger den där i snön och sen blir det byebye på den.

Pannkakorna blev väl ganska goda i alla fall om man bortser från alla mjölklumparna.

Postat av: Pontus

Fan johanna! du får vara rädd om elgrejerna ;) du vet den va nog bara till för att göra kladdkaka tror du inte det ;)

2009-02-19 @ 20:19:01
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: johanna

haha jo det är nog så ;)

2009-02-20 @ 02:13:14
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0