händelserik fredag

Oj vilken dålig bloggare jag är. Men jag skyller på att jag har ett liv. Okeejdå, ibland har jag faktiskt inte det. Men just nu så.

Var ju som sagt studentfest igår, och imorse vaknade vi upp, pigga och glada! Gick ner för att äta pizza och då visade det sig att den ena pizzagubbens son äger barca. Nattklubben som vi ska till imorgon. Så, trots att alla biljetter var slut så bad han sin son komma dit med några till oss, vilket han gjorde. Och även fribiljetter så nu kan vi gå så ofta vi vill (:

Efter det tog jag tåget till älmhult. Mötte upp Linnéa på stationen och begav oss till folkets hus för att kolla på revyn och framförallt JENNY. Och allting var sååå bra! Underbart roligt och genomtänkt. Verkligen jättebra och det uppskattades.

11-tåget tillbaka till stan. Åkte hem till lägenheten och janni och täss var sugna på utgång. Så vad gör man inte. Vi tänkte dock att vi skulle ta det lite lugnt så vi chilldrack lite på pauze och sports.  Efter det blev det mcdonalds där några killar(!) började bråka med oss och dom vi satt med. Men det skulle dom få sota för, så dom åkte ut :) SKRATTA BÄST SOM SKRATTAR SIST! paha. rätt åt er. fula var dom. eller en var snygg men alla var efterblivna.

Efter det kom det fram en nazistgubbe och började mucka. En 50 bastare och han hade verkligen inte alla indianerna i båten, helt crazy! Nu är vi i allla fall hemma och imorn drar vi på bättre för då jäklar!

Jaaja, godnatt!


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0