hej jag har ingen jobberfarenhet alls

Idag var det förresten ytterligare en arbetsgivare som ringde och sa "Hej vi har kollat på ditt cv och tyckte du verkade väldigt intressant". Vad har jag gjort för att förtjäna detta?!
Jag har aldrig haft ett extrajobb i hela mitt liv och nu droppar det in 3 stycken på 4 dagar.
Jag kanske snarare borde börja jobba med att skriva cv:n istället?

Sist jag kollade på klockan var hon 13.03 och det känns som 20 minuter sedan. Men ack så fel man kan ha..


Hittade denna bilden innan idag.
Den var med i förra årets kalender och nej det är ingen nakenbild (:

Postat av: Anonym

jag gillar bilden!

2009-02-02 @ 17:40:14
Postat av: johanna

tack!

2009-02-02 @ 17:51:43
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0