HIGH FIVE

Sagt och gjort. Nu är det hej då historia och HEJ TEXTMEDIA/TEXTKOMMUNIKATION! fyfan va kul och jag är seriös.
För en gångs skull kommer jag hädanefter ha en vecka att se fram emot med lektioner som jag går på för att jag vill lära mig och för att jag tycker det är intressant. Så har jag aldrig någonsin känt innan.

Som sagt, istället ska jag läsa textkommunikation och det är bra med tanke på att jag har planer på att kanske jobba som journalist ett tag. Tummen upp för det.

Dessutom så ska jag visa Tobbe min hemsida i veckan så då kommer han höja mitt betyg i webdesign.
Jag ska också göra två grejer som jag glömde förra terminen i svenska och engelska b så då blir det mvg i det.

Historian behövs ju dock för att söka till polishögskolan så då ska jag läsa på distans i en "kompletteringsgrupp". Det låter nått det ja!

Grejen var att under vår praktik så fick vi historiaarbeten som vi skulle göra under tiden. Men det var svårt att hinna med det så idag när vi kom tillbaka så fick vi reda på att vi har 5 stora arbeten som ska göras till v.14. Det är gaaanska ont om tid. Dessutom skulle vi då komma efter i andra arbeten som görs under tiden och då hade jag inte haft chans att satsa på ett högre betyg än g eller vg. Vilket gör att jag hade velat läsa upp det i kompletteringsgruppen till ett mvg. Så, nu hoppar jag av och då kan jag lika väl läsa upp helt tolalt till mvg än att göra alla dessa arbeten och sen ändå få läsa upp.
Ja, så resonerar jag i alla fall. Och är det någon som har läst ända ner hit så är jag imponerad.

Imorgon är det sovmorgon till kvart över 12 och sedan arbetsmiljö och säkerhet, det kan nog vara intressant.
Men först nu är det jobbet som gäller, vilket också ska bli ganska kul för en gångs skull.

Postat av: ♣ SOFUCKT - NORRLANDS GALNASTE FOTOBLOGG ♣

Jo för sjutton. hade en as bra helg :) Riktigt galen :D

2009-02-24 @ 16:50:47
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0