historia

Nu har vi psykologi, och jag gillar det, riktigt mycket till och med.
Då jag har planer på att läsa psykologi på universitetet i höst är detta en bra början. Idag har vi dock bara haft genomgång om vad som väntar den kommande terminen.

Snart ska vi äta och efter det har vi historia. Oooh, är det något jag hatar så är det den lektionen.

Historia i sig är väldigt intressant men jag hade gärna sett att vi bytt lärare och minskat pressen som hon lägger på oss. Jag har stora planer på att hoppa av och jag tror jag ska göra det om mina poäng räcker till. Det hade varit himla skönt och jag pluggar 100 gånger hellre upp den kursen på komvux sen. Med nöje!
Historia är ju ett måste för att komma in på polishögskolan så på något sätt måste jag ändå läsa det. Men som sagt, inte mig emot, byt ut läraren så fortsätter jag gärna.

Nej nu ska vi dra och käka, magen kurrrrrar

Postat av: Mikki

johanna, gör inte det! komvux kommer bli jobbigare tror mig. onödigt bara. kämpa kämpa nu som lena säger :)

2009-02-24 @ 11:10:24
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: h.

haha ja magen kurrade verkligen ;d

2009-02-24 @ 14:20:10
URL: http://hannahmontanah.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0