lampard

Och så var matchen slut. Wigan kvitterade i 82a minuten men man kan inte spela lika mot ett lag som wigan så lampard avgjorde i sista minuten.

Liverpool torskade med 2-0, HALLELUJAH! Och arsenal spelade lika vilket gör att chelseas chanser på att ta hem premier league ökar hela tiden, sakta men säkert. Så ska det se ut!

Idag har jag tvättat och sen skulle jag cykla och köpa glass men den godaste smaken fanns inte så det fick bli godis istället. Nu ska jag försöka laga mat. Min magkänsla säger att jag kommer lyckas

Ikväll kommer min polisgranne johan över en stund sen får vi se vad som händer. Tack o lov så blir det ingen utgång, det hade jag inte orkat.

the love of my life


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0