naaaken

Imorn kommer mamma och pappa hit med möblerna och jag har bakat kladdkaka, så dom har något att fika på! Ibland är jag snäll, men ofta inte.

Jag har dunkat nordman hela dagen och även råkat visa mig näck på balkongen (som är ut mot parkeringen och ingången!!!)
Ja, alltså jag skulle precis duscha så jag sprang runt i handduk. Sen hittade jag en termometer på toan som jag tänkte att jag kan ställa i fönstret, utifrån, så man ser hur kallt det är. Och vips så ramlade handduken av. Mitt ute på balkongen.

Det hade inte gjort något om ingen hade sett men grejen är den att det är minst8 lägenheteshus runtomkring vilket resulterar i en himla massa fönster. Jag vill inte ens tänka på det..
Men det är en johannagrej. Sånt har jag fått leva med i 18 år och ännu inte orsakat någon större katastrof så jag ska nog stå ut.

Imorgon ska jag på utbildningsdag på jobbet, ska bli intressant. Hoppas jag slipper jobba ända till 9 för det orkar jag nog inte. Men nu blir det i alla fall film, eller gossip girl, kan inte bestämma. Puss

Typ lite så kan jag tänka mig att det såg ut..

Postat av: elinor

HAHAHHAHAHAHHAHA TYPISKT JOHANNA HAHAHAHAHHA fan vad kul JAG HADE SÅ VELAT SE DIN MIN DÄR HAAHAHA :D

2009-02-16 @ 01:10:27
URL: http://elleliciouss.blogg.se/
Postat av: johanna

haha så jävla pinsamt var det!

hade dock också kunnat ge rätt mycket för att se min min i repris :D

2009-02-16 @ 01:19:36
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0