neeetto

Haha mamma och pappa är så gulliga. Dom brukar lägga min post i en hög för sig nu när jag har flyttat hemifrån. Alla personliga brev och sånt. Men nu har dom även börjat lägga dit nettotidningen.

Jag vet inte varför men jag älskar att kolla i den! Jag köper aldrig nånting där, har knappt varit inne i nån sån affär ens men det är skitkul att kolla i den tidningen. Dom har alltid massa blandade grejer, badumssaker, lampor, möbler, temasidor och sånt. Så varje måndag har jag någonting att se fram emot haha.

Jaja, skönt att vara hemma i alla fall. Här slipper man göra så mycket. Det slipper man inte i lägenheten för där gör jag typ allting själv.
Det enda som ska bli jobbigt med att flytta hem igen är avståndet till skolan. 14 mil tur och retur, varje dag! usch

Nej nu blir det csi och sen sovning.


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0