nöjd?

Usch, hur kunde jag dejta det där? Att jag trodde det skulle fungera
Det började bra, men sen efter nån dag försvann all hans charm och han blekna
Det var inte den första i år och definitivt inte sista.
Det brukar bubbla från start med spännande prat, romantiska möten med kyssar
Men sen tröttna jag direkt
Vilken äcklig andedräkt
Hans irriterande tics
Han är royalist
Jag förtjänar faktiskt något bättre
Jag lovar, jag kan fixa vem jag vill

Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
För lång eller kort eller smal eller bred
Jag vill hitta rätt men jag ser bara fel
Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd Ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå
Men herregud, jag kan få bättre än så


Det är skrämmande hur bra en låttext kan passa in på sig själv! Och den här passar in med vart enda ord!


you see, it's never bad enough to just leave or give up but, it's never good enough to feel right

Postat av: Emma Damm

men ååh tack så hjärtligt! vad gullig du är. Kramar :-)

2009-02-16 @ 06:56:19
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Anonym

FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-02-16 @ 11:54:08

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0