nya lägenheten

Nu sitter jag i nya lägenheten, på golvet med en stereo och ca 10 flyttlådor, som också står på golvet. Tallrikar, glas och bestick har redan kommit in i skåpen men alla kläder är kvar att plocka in. Känner på mig att det kommer ta låååång tid.

Mormor, morfar, mamma och pappa har hjälpt mig hela dagen och det uppskattas! Ikväll ska jag dock hem för att leta upp lite möbler på ikea imorgon. Bord, soffa, tv-bord, klädhängare i hallen, hyllor, säng och en massa annat. Det ska bli kul!

Nej nu tjatar dom på mig att jag ska hjälpa till. Sen ska vi köra hem och äta pizza. Fast jag som ville ha pizza från "vår" pizzeria vid gamla lägenheten :(:(:(

Måste bara nämna alla snygga poliser som bor här! muuums.

Postat av: elinor

är den fin lägenheten?:D

2009-02-13 @ 20:15:24
Postat av: johanna

klart den är fin (:

2009-02-13 @ 22:42:40
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0