optimism

Idag har varit en ganska tråkig dag, fast jag mår bra och det är bra!

Jag vet inte om jag ska hänka linus & company till grace eller om jag skiter i det och satsar på imorgon istället. Då kommer nämligen några av tjejerna hit och vi ska ut.

Det blir nog det sist nämda, jag är för lat för att orka göra mig iordning idag. Dessutom vill jag sticka bort och sola, det hade varit skönt. Så jag tror nog jag gör det nu.

Thias och Ellenor har ju iofs 18/19-års fest ikväll, men det är samma dilemma där - jag orkar inte göra mig iordning. Jag behöver en slappdag för mig själv med bra filmer, (god?) mat och godis. Det låter utmärkt och så får det bli. tjingeling


För er som har glömt ta på brillorna står det:
"Find the beauty in everything. It's there. Just pay closer attention"



Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0