peeelzo

Jag och janni har fortfarande inte kommit till skott och städat efter i lördags. Det är sjuuukt mycket glas/disk och det ser ut som fan i resten av lägenheten med. Egentligen skulle jag fanimej låtit janni städa men mamma och pappa kommer imorgon vid 1 och eftersom janni inte sover här i natt så hinner hon inte städa. Men nästa gång så jävlar!

Snart kommer ellepelle som ska sova här. Både för att jag inte vågar sova själv och för att hon har jätteproblem med sitt huvud och blir lite paranoid så hon vågar inte heller sova själv. Vilka mesar vi är!

Jag stör mig lite på att hunden i made heter tyson. För det gör alla sånna hundar. Kom på nått eget!

På torsdag är det studentfest fast jag tror inte jag ska dit. Eller jo, går det bra på anställningsintervjun då jäklar blir det röj.


Postat av: mikki

JO DU MÅSTE! håller tummarna på arbetsintervjun

2009-02-02 @ 20:58:47
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: johanna

hoho ska göra mitt bästa :)

2009-02-02 @ 21:36:29
URL: http://chlsea.blogg.se/
Postat av: j.

jag städade och diskade fan förra festen, du får stå för denna! HA! :)

2009-02-02 @ 22:04:13
URL: http://kungjanni.blogg.se/
Postat av: j.

de va fan mer disk då! den här gången gick ett glas sönder, så ett glas minder för dig! och jag plockade undan allt som stod i hela lägenhet och damsög när du va i sovrummet med eeeeh????????? BBBBBBBBBBBBB, sen va ni ute och käka, och då skurade jag! SUG PÅ DEN DU du torkade bara lite, så disken skulle få plats! :)

2009-02-02 @ 22:43:13
URL: http://kungjanni.blogg.se/
Postat av: j.

haha jo klart de glas räknas. men detta som gick sönder denna gånge va ju helgen och då blir de ju ett glas mer att diska? Och jo, alla glasen stod på diskbänken, för hela skåpet va fan helt tomt! och du är fan ledig om dagarna, jag måste till skolan varje dag.....men du bäddar rent min säng sen då så tar jag disken sen, happy?

2009-02-03 @ 11:42:17
Postat av: j.

doh

2009-02-03 @ 11:42:26

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0