pust

Jag är så jävla trött i huvudet. Försäljningen gick dock bra idag också, sålde 14 st men mest till unga killar som inte vet vad jag snackar om och bara tackar och tar emot. Mer sådant tack!

Vickan frågade i alla fall om jag ville ha jobbet som säljare, och jag tackade ja. Dessa 3 dagarna har ju bara varit utbildning egentligen så jag var inte garanterad något jobb. Men dom är i alla fall nöjda och jag får fortsätta!
Kommer jobba 3 kvällar i veckan hädanefter. Kan nog bli rätt tufft att sticka och jobba direkt efter skolan och sen inte komma hem förrän klockan är tjugo i 10 ungefär.

Nog pratat om jobb, imorgon är jag ledig och jag vet inte vad jag ska göra. Ta det lugnt, handla och kolla på film antagligen. Gå lite på stan med kanske. Men mamma säger att jag har köpstopp när det gäller kläder så hon lär ju bli galen när det kommer komma hem massa paket av kläder som jag har köpt på internet. Typ från ifk-shopen osv.

På lördag kväll kommer Linnéa hem från Åre så jag funderar på att åka hem på söndag och hälsa på.

Nej, gossip girl väntar som vanligt. Sjukt otippat att Nate skulle hångla med Jenny. Ja, jag säger då det..

Postat av: gaystyle

sv; Tycker nog jag med. :D

2009-02-19 @ 00:29:32
URL: http://gaystyle.se
Postat av: gaystyle

Tack. :D

2009-02-19 @ 00:44:51
URL: http://gaystyle.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0