PUST

Jag är heeelt slut. Flyttat hela dagen och haft ett långt samtal med sofia.

Det är som mormor säger, man borde rycka bort skinnet på honom, salta och sen trycka dit skinnet igen. Det förtjänar du din jävla bedragare! Och jag vet att du läser detta, det gör det bara sjukt mycket roligare. 19 000, hittade du inget mer du ville ha? Eller ska du börja köpa grejer i våra namn också? Nä fyfan, hade jag sett dig på stan hade du jävla inte levt länge till din lilla råtta.

Puuuh, nu har avreagerat mig lite. Nu är jag hemma hos mamma och pappa och vi har precis ätit pizza med mormor och morfar. Man märker att det är något som saknas här i huset (förutom alla mina grejer som brukade ligga utspridda) Lilla yrvädret Linnéa är ju i Åre med en kompis och det är hon som brukar stå för livet här hemma.

Imorgon blir det ikea hela dagen med mamma. Ja herregud, vad hade älmhult varit utan ikea? Förhoppningsvis hittar jag väl det jag ska. Men just nu så finns det bara en pall och 6 gaderober med kläder i lägenheten så det är ju en hel del jag behöver om man säger så. Dock vet jag inte när eller hur det ska komma till växjö för jag jobbar till 9 måndag-torsdag så det får väl bli på fredag då. Men en vecka utan möbler känns ju sådääär alltså.

Postat av: Mikki

vad e det nu som har hänt? :O fick du inte pengarna tillbaks?! :@

2009-02-14 @ 00:26:21
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: johanna

nepp, den jävlen alltså!

2009-02-14 @ 23:14:05
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0