raggarunda

Nu sitter jag här igen. I lägenheten, på golvet, med datorn i knät. Men jag trivs, som fan!

Har nyss varit ute på en runda i stan och även här på campus så jag hittar lite. Kul att lära känna nytt folk och tack för bilturen (: Det var mysigt.

Som sagt, jag trivs jättebra här, verkligen! Det enda jag stör mig på är färgen på väggarna. Som jag inte får måla om! På dagarna är dom lite aprikosfärgade och på kvällarna lite halvt gula. Hade varit mycket snyggare med vitt, som i sovrummet.

Meeen, världens största tack till robin som fixade lägenheten åt mig. Jag är verkligen tacksam!

Nu ska jag forsätta plocka upp mina kläder och på måndag kommer möblerna som vi var och kollade ut idag. Sen är den snart fulländad.

Just det, alla hjärtans dag idag ja. Spenderades med de bästa av dem bästa - familjen :)

Postat av: Pontus

Va bra att du trivs :) Va det robin danielssons som fixade den åt dig?

2009-02-15 @ 11:35:20
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: johanna

ja det var det :)

2009-02-15 @ 12:38:10
URL: http://chlsea.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0