röd & skrynklig

Precis tagit en dusch på 45 min, mer än välbehövligt vill jag påstå! Dock ser mina fingrar ut som russin och huden är i samma ton som en kräftas.

Jobbet idag gick såååååhäääär segt i början. Sålde bara 2 grejer på 3 timmar. Efter det bad jag vickan (coachen) ha medlyssning så hon kunde säga vad jag skulle förbättra och tänka på. Så efter det gick det uppåt igen! 14 sälj och jag är nöjd.
I och med att detta fortfarande är en utbildningsdag så jobbar jag bara för provision. Vilket betyder att jag bara får de pengarna jag drar in när jag säljer och ingen timlön. Men det har ändå blivit runt 600 idag och ungefär samma igår, så lägger man på timlön på det så skulle det blivit lite mer än 1000 spänn per dag, inte så pjåkigt ändå. Därför ser jag fram emot att äntligen få denna efterlängtade timlön på 88/h.

Ett snack med Adam efter jobbet gjorde bussresan hem roligare och även tiden i lägenheten då det är ganska lätt att känna sig relativt ensam när man bor själv. Och jag orkar verkligen inte laga mat ikväll, därför är det livsfarligt med en kladdkaka i kylen.

Jag tror nog jag satsar på ett gossip girl avsnitt nu och sedan sängen. Känner att jag fortfarande är lite halvsjuk. Godnatt

Postat av: mikaela

javisst kan jag hjälpa dig med bloggdesignen :) jag brukar ta ungefär 50 kr för en design - om det är okej med dig så föreslår jag att du mejlar mig dina önskemål o bifogar de bilder du vill ha, eller så addar du mig på msn så kan vi diskutera ikväll :)

2009-02-18 @ 08:46:37
URL: http://ingamikaela.blogg.se/
Postat av: Johanna

jaha då fattar ja =)

hur känns det då? sugen på att plugga här sen lr?

ja bor inte långt därifrån, i gl10B =) ser polishögskolan från mitt fönster eheh

2009-02-18 @ 10:07:08
URL: http://materialgirl.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0