slit

Jag har käkat tacos. Och inte nog med det - jag har gjort det själv!

Jag tog bort den vita fula bakgrundsfärgen och ändrade till svart (vilket jag trodde att jag hade innan) men jag känner inte igen det så jag måste haft någon mörkare grå förut? Ännu ett bevis på ett svikande minne.

Nu väntar jag på att mikki ska logga in på msn så jag kan få bilderna från igår sedan ska jag kolla på film.
Ska nog se snow buddies innan daniel raderar den från min datorn vilket han hotade med när han blev galen på deras röster.
Ikväll börjar även herre på täppan! SYND att jag inte har någon tv. Men TUR att min granne har det.

Imorgon börjar skolan och direkt efter ska jag jobba. Istället för en jobbig sak om dagen blir det nu tvååå.
Jag kommer vara så sjukt sliten på torsdag så det är inte sant. Måndag, tisdag, onsdag ser likadana ut.
8.15-15.15 Skola.
15.20-21.00 Jobba
Fyfän

Update: Svart trodde jag ja. Men den är fortfarande lika vit och ful. Märks att jag har hållt med webdesign i över ett år va? Och att jag har haft praktik på en reklambyrå där jag fick göra hemsidor i 8 veckor. Nej det märks inte det minsta

Postat av: ♣ SOFUCKT - NORRLANDS GALNASTE FOTOBLOGG ♣

haha men tackar och bockar :D



Haft en bra helg?

2009-02-22 @ 20:03:27
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0