snigelpost & anmälan

Hemma HEMMA, hos mamma och pappa, skönt! 
Denna gången missade jag i alla fall inte tåget och nu sitter jag och kollar på efterlyst.

Det gick jättebra hos polisen innan och när han fick reda på att jag också vill bli polis slapp jag sitta i förhörsrummet och fick istället sitta på en stol brevid honom framför datorn och han visade allt han gjorde. Sen fick jag även mindre genomgångar om hur allting gick till i tingsrätten, att posten i polishuset kallas snigelpost, hur man letar upp någon i brottsregister, hur man skriver en anmälan osv osv. Hur schysst som helst! 
Dock hinner han gå i pension innan jag har kommit in som polis. Synd

Imorgon är det anställningsintervju klockan 10 och sen tillbaka till stan för att träna med jenna och elle. Sov gott


Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0