söndag

Jag har precis vaknat och på mitt rum ligger det två skönsovande tjejer med en förhoppningsvis lika skön bakfylla.

Jag vet inte vad man ska säga om igår. Allting blev hektiskt och vi var inte på oleo förrän halv 1. Väl inne var det inte så mycket folk och inget kul sådant heller. Tur att vi kom och livade upp stämningen.

Efter oleo blev det city kebab med några lönsboniter jag känt sen jag gick i 7an. Dock inte träffat någon av dom de senaste två åren men det gick bra ändå. Många skratt blev det i alla fall.

Vi funderade därefter på att hem, men vi ändrade oss och tack gud för det! Snöstorm och kallt som fan så det blev taxi.

Idag funderar jag på att åka hem, tror jag tar 2-tåget. Men sedan ska jag tillbaka till växjö igen vid 6 så tre timmar känns ju inte så lönt. Nu ska jag iaf äta och sedan gå och väcka de andra! puss

Postat av: Pontus

Lönsboniter? i växjö?? vilka va det? :P

2009-02-22 @ 12:21:03
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/
Postat av: Anonym

victor? efternamn?

2009-02-22 @ 12:55:02
URL: http://pontusbrandett.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0